Godmorgon

Jag insåg en sak igår att jag har bestämt mej för att jag ska köpstopp hela maj månad men jag har redan nu börjat med det. Det känns faktiskt riktigt bra. Jag hoppas verkligen att jag komma hålla mej hihi.

Annars då, ja jag måste planera mer min valborg för det blir att vännerna sover över hos oss så det är kul. Det är våra första nattgäster i den här lägenheten. Jag hann inte heller skriva klart matlistan igår som vi ska handla, får se om det blir idag eller imorgon som vi kommer handla.

Ha en super härlig dag! Bara en dag kvar sen helg!

Kommentarer
Postat av: Gaby

verkligheten är så att man måste lära sej att ha köpstopp ibland.Jag har det också nu.Man måste tänka efter om man behöver det och det.Ofta gör man inte det,man har i stort sätt allt.Kul att ni ska ha ligg främmande,ni får säkert kul. Kram!

2012-04-26 @ 12:54:14
Postat av: Gaby

Hi,hi,jag skrev liggfrämmande jag menar förstås att dom ska övernatta hos er.

2012-04-26 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0