Godmorgon

Jag är ledig idag och det känns så underbart för det blir att gå ut på en PW idag med min sambo. Sen ska vi även vara ute och grilla korv för det är så fint väder. Jag är så lycklig, men tyvärr har jag fortfarande ont i magen. Fattar inte riktigt varför jag har så här, men det är kanske för att jag har varit stressad på sista tiden.

Idag slutar min Påsktävling klockan 12:00, så passa på att vara med, för jag kommer dra en vinnare idag! Senare idag ska jag visa lite bilder från min långfredag. Eftersom det var den enda dagen som jag kunde fira påsk.

Ha en super härlig AnnandagPåsk!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack detsamma, här är det regn&rusk så det blir till att stanna inomhus :)

Kram Kram

2012-04-09 @ 13:37:22
URL: http://ninajustme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0