Godmorgon

Det blev en riktigt långpromenad igår, vi gick sammanlagt en mil skulle man kunna säga. Så det blir inte ut på pw idag, sen så har vi inte heller nått fint väder längre, mulet och det snöar.

Jag och min sambo kom hem igår vid åtta tiden på kvällen eller var det kanske vid sju tiden, men hur som helst det var jätte kul att vara ute hela dagen och grilla korv. Som ni såg det förra inlägget så blev det kallat ibland så man var tvungen att ha på sej mycket kläder men det gjorde inget. Jag brände mej  ändå om kinderna för solen var så stark.

Jag vet vem som har vunnit min påsktävling, drog en vinnare igår hihi. Det kommer snart.
Ha en jätte bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt med fint väder och promenad.Man lever upp när man kan vara ute. Ha det bra!

2012-04-10 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0