Godmorgon

Ny dag och nya möjligheter, det dåliga vädret håller i sej så det blir inte att vara ute så mycket idag, dels för att vovven blir skitig och så regnar det. Men jag har allafall varit och skickat iväg vinsten som jag hade i min påsktävling.

Idag ska jag städa och städa, tvättmaskinen är igång samt diskmaskinen. Så nu blir det att ta tag i sovrummet. Det är som att jag har inte haft tid eller ork med det, men nu ska det ske. Måste även ladda min kamera för imorgon ska jag ut igen och äta ostron, så gott.



Från Bistro Norrland när jag var där tidigare iår.

På lördag så börjar jag och jobba igen, min sista helg som jag jobbar på två veckor och det känns så skönt. Då får man se vad man ska hitta på när man är ledig helger igen hihi.

Ha en underbar dag idag!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Så nice att gå ut på restaurang.MMMMM.Nu är jag såå sugen på något nytt,helst i en ljus och vårig färg,kan inta släppa det.Det har fastnat i hjärnan,hi,hi. Kramis

2012-04-12 @ 13:11:05
Postat av: Madeleine

Jag har aldrig testat ostron. Lite rädd för sånt! Men jag testade blåmusslor för ett längre tag sedan så nästa steg är väl ostron?!

Har hört att ostron ska öka sexlusten...

Kram

2012-04-12 @ 13:28:07
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0