Jobb och shoppat!

Inget blir så som jag har planerat hihi, men det gör inget. Jag ska redan imorgon börja jobba igen. Så jag får vara nöjd med att jag var ledig den här dagen. Men det är jätte bra att jag ska jobba extra imorgon för jag har passat på att göra en beställning på Ellos eftersom dom har 50% rabatt på den dyraste varan och 40% på den andra varan, så det blev att beställa två par skor.
Jag behöver nya jobbskor eftersom jag får så ont i fötterna när jag jobbar.



Bagheera Freeway walkingsko.

Ville också ha svarta jobbskor, så dom här blir perfekt. Sen så kan man inte heller klaga på att få tag på två par skor som kostar ca bara 650kr högst tillsammans. Det andra paret är ett par sneakers.


Bild från Ellos.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Satsa hellre på ett bra märke som kan det här med walking än att lägga pengar på två st som inte håller måttet. Speciellt om du går mycket. Gå till en sportaffär så får de se hur du går och vad du är i behov av. Löparskor är rätt för en person som går mycket, men det finns olika beroende på hur man sätter ner foten vid kontakt med marken. Ta dem 650 kr och gå till Stadium som har 25 % rabatt på allt och be om hjälp istället, för din egen skull.

2012-04-08 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0