Tankar och funderingar!

Jag tror att jag har kommit in i en liten svacka med bloggande, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. För det händer inte så mycket just nu. Det är som man säger lugnt före stormen hihi.

Jag har verkligen inte gjort något idag, bara sett nått avsnitt av Gossip Girl och The Rachel Zoe sen har jag drömt bort mej en hel del. Har insett att det finns så mycket som jag vill ha. Jag vill börja samla på mej mer klassiska saker. Och när jag säger klassiska saker då är det om en Rolex klocka skulle inte vara dumt, mer väskor och smycken. Det är verkligen härligt med drömmar, för jag ska försöka uppfylla en del av dom. Hoppas bara att jag kommer få en dotter vacker dag så hon kommer kunna få allt hihi.

Men jag tror ändå att det är dags att ta tag i mitt liv också, för jag blir ju inte yngre och rikare för varje dag som går. Men ändå är jag ganska nöjd med allt och framför allt jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hejsan fina du :)

Jag tänkte kika in & tipsa om en mysig tävling jag har dragit igång i min blogg. Du kan vinna ett serum som gör att du får fylligare och längre ögonfransar :)Skulle bli super glad om du ville vara med :) <3 kram på dig

http://lillaelins.blogg.se/2012/april/tavling-med-fair-with-hair.html#comment

2012-04-23 @ 18:15:17
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Lyckan är ju det absolut viktigaste!

Det finns mycket som jag vill ha och mycket som jag drömmer om. Men jag är lycklig utan många av sakerna. Jag har hälsan, en underbar partner, min familj, vänner och annat som gör det viktigare än saker.



Nu låter jag som en riktig klyscha. Men så är det ju! Även fast det alltid är kul med något nytt i garderoben eller något nytt skodon på hyllan.. Kram

2012-04-23 @ 19:50:29
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0