Godmorgon

Då var man här igen. Har hänt en del saker dom senaste dagarna så man har inte haft tid att sitta inne. Som ni vet så var jag i tisdags på massage på Lyxx och det var riktigt skönt för det var ett tag sen sist. Jag var bättre förr att gå på sånt ofta, men det var när jag bodde i stan. Då var det ju bara gå när som helst och nu så måste man planera lite mer hihi.
 
Sen var vi på kräftskiva i tisdags och det var super gott. Satt ute tills det blev riktigt mörkt, saknar faktiskt lite när det är ljust dygnet runt gillar när det är ljuset. Men hösten har ju också sin tjusning.
 
 
Bilder från i tisdags på kräftskivan som vi var på. Jag längtar tills vi kan ha våran egen kräftskiva hihi.
 
Sen på onsdag har jag varit på Luleåkalaset, dom startade det en dag tidigare och vet ni vad, jag träffade äntligen på min gamla granne från vårt förra boende, det var så kul att träffa henne för vi har grillat mycket tillsammans när vi var grannar, hon sa också att det är inga mer grillningar på gården sen vi har flyttat därifrån. Så jag tror att folk saknar oss hehe.
 
Var även på Luleåkalaset igår också, då var det även ännu mer folk ute så man träffade på släktningar och vänner precis så som det ska vara. Så nu har jag fått äta langos i två dagar så ni kan ju gissa att jag är nöjd hihi så nu kommer det dröja ännu ett år till nästa gång.
 
Idag är det ju fredag, har ingen aning vad som kommer hända eftersom jag jobbar imorgon och söndag. Så det kommer nog vara en lugn kväll ikväll, måste även börja packa mina två första flyttkartonger idag så tänkte jag försöka att vi kan köra ut dom idag och tömma så vi kan ta hem kartongerna igen och packa på nytt.
 
Ha En FaB fRiDaY!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Såg verkligen gott ut. Mums!
Kram N.

2012-08-05 @ 10:30:10
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0