Monday

Här går det undan, har redan hunnit packa fem flyttkartonger för att sen packa upp dom igen i huset. Så nu har jag mina tomma kartonger igen i lägenheten så blir det att fylla 4 kartonger idag för att packa upp dom sen igen imorgon. Känns riktigt bra att köra det här systemet, för då blir det inte så stressigt sen när vi verkligen flyttar. Har tillomed lagt ut lite möbler på blocket, så jag hoppas verkligen att nån vill köpa dom hihi.
 
Men annars så är det riktigt bra med mej, som ni ser så har jag fullt upp så bloggen kommer verkligen i kläm. Det är en del saker som man funderar på, sen så tänker jag på inredning igen. Vad jag har kommit fram till är att vi kommer verkligen få ett blandat inredningsstil. Dvs det blir gammalt och nytt, men det kommer bli bra i slutändan.
 
Hoppas att allt är bra med er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0