PaCkA oCh FlYtTa

Nu har man packat hela två banankartonger hihi. Vi ska åka med dom till huset idag och packa upp för att jag ska kunna ta hem kartongerna igen och packa två till. Vi har nämligen inga mer kartonger men på måndag ska jag höra med en om flyttkartonger för jag har pratat med den personen innan h*n gick på semester. Då lätt det som att det inte ska vara omöjligt, det är därför vi har dåligt med kartonger än så länge. Inte orolig, inte orolig... jag är faktiskt stressad. Men det ska nog gå bra. Sakta men säkert så går det framåt.
 
Det kändes riktigt bra att packa dom där två kartongerna för nu vet jag att det kommer dröja så länge tills nästa gång vi ska flytta. Och vem vet, det kan ju vara så att det är verkligen sista flytten hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0