Beautiful things!

Nu ska ni få läsa något som jag aldrig trodde att jag skulle säga, s-tan vad vi bor stort. Trodde inte att man kunde bo för stort. Vi är ju bara på entre våningen hihi, men det är klart att det kommer bli mer på övervåningen också nu när vi är själva, men ändå. Det är nog dags att fylla huset med barn hihi.
 
 
Den här vackra saken fixade vi en lampa igår, den har mer hängt som en prynad, men nu har den blivit en vacker lampa. Kontakten ska inte hänga så där, men jag kunde inte låta bli att fota den just nu. Men jag kommer fota mer sen när allt är klart.
 
Det är i egentligen min mammas men hon lämnade kvar den för dom har inte plats med den i sin lgh, så den får fortsätta att hänga här och det är jag glad över. För den är så vacker hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0