Godmorgon

Det har varit dåligt med bloggande i helgen för det är så här, vi har fått en hel del snö igår så vi fick vara ute en hel del och skotta, jag ska ut och skotta snart igen. Sen har vi packat upp en del saker så jag skulle kunna fota lite mer från hemmet. Det är speciellt tavlor och sånt.
Idag ska jag fortsätta och packa upp, det är så otroligt skönt och se när det minskar kartonger hih.
Har ni haft en bra helg?
 
Det börjar även bli dags att ta fram julgranen får se om jag hinner idag eller om jag tar det imorgon istället. Det är verkligen fullt upp här i mitt hem hihi.
 
Hoppas att ni har en underbar dag idag!
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Tavlorna är verkligen fina. Kram!

Svar: Tack så mycket! =) Kram
Nina

2012-12-10 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0