I am back!

Nu så är man tillbaka igen. Har jobbat alla mina dagar så nu får man äntligen vara ledig hela helgen. Man blir lite knäckt att stiga upp 04:45 varje morgon, fast det är ju dom arbetstiderna som jag gillar mest.
 
Har good news, har nämligen sett till att jag får vara ledig på nyårsdagen, så det är jag verkligen tacksam över, räcker med att man ska jobba på nyårsafton. Så nu får jag verkligen fira nyårsafton hihi.
 
Idag så har man haft lite fredagsmys, får visa imorgon vad vi har gjort.

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att du fick ledigt nyårsdagen. Det är du värd.

Svar: Tack så mycket! =) Jag är verkligen glad över att få vara ledig den dagen, för det känns annars lite som att min nyårsafton hade blivit förstörd.
Nina

2012-12-29 @ 12:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0