Suck

Shit vad jag är trött idag. Fick ett telefonsamtal igår vid halv elva tiden på kvällen om jag kunde öppna idag, självklart tog jag det. Men jag kunde ju inte sova, vaknade nästan varje kvart för jag trodde att jag hade försovit mej, hade ingen ro i kroppen. Ska jobba imorgon också. Jag känner även att jag har börjat få ganska så mycket panik. Tänkte bli klar med all inredning i huset i den här veckan, men jag inser jag kommer verkligen inte hinna och det gör mej förbannad och ledsen. För nästa vecka hinner jag inte, sen så har jag så ont i mitt knä, inga värktabletter funkar, funderar på om man ska kontakta vårdcentralen igen och be dom skriva ut starka tabletter. För just nu känns det inte som att mitt knä blir bättre, sen så blir jag så frustrerad när jag är på jobbet för allt tar så lång tid för mej. Som nu när jag bakar på morgonen så tar det en timme längre än vad det annars brukar ta för mej.
 
Nu har jag klagat färdigt, men man blir verkligen deppig när inte kroppen funkar så som den ska.
Jag kommer verkligen uppskatta allt när jag blir normal igen.
 
Hade velat vila just nu, men jag kan inte det för jag väntar på ett blombud sen ska jag bort ikväll.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja kontakta vc, fasen du kan ju inte jobba när du har så ont :(
Tänker på dej. Kram.

2012-12-19 @ 10:26:08
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0