Vilken dag!

Vilken härlig morgon man har haft, sovit tills man har vaknat sen har jag suttit en stund framför datorn och läst bloggar och varit på Adlibris webshop och funderar på om man ska beställa några böcker. Det är så mysigt att läsa böcker när det är vinter.
 
Imorgon ska jag på teater, det kommer bli super kul för jag kommer inte ihåg sist när jag var och såg på nån föreställning. Fick även veta igår att jag är bjuden på min sambos julfest med jobbet den 21 dec, det kommer också bli roligt för vi har aldrig nån julfest på mitt jobb.
 
Nu ska jag fortsätta och ta vara på denna underbara dag, det ska ni också göra hihi!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,vilka roligheter du ska på.Man går för sällan på teater.Det är ju riktigt festligt.

Svar: Det kommer verkligen bli roligt =)
Nina

2012-12-11 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0