Vilken fredag

Det blir dåligt med bloggade idag och i helgen. Vi har fått så mycket snö och sen så fortsätter det och snöa, så det är långa dagar för man får vara ute och skotta hela tiden. Sen ska jag jobba imorgon och söndag.
 
Men vi ska ändå klämma in en fredagsmys. Kvällens meny Svartpeppar och glöggglazerad urskuren älgbiff samt ugnsrostade cherripotatis, lökar, betor med ruccola samt portvinsky. Vi har nämligen tagit hem en helg gourmet påse. Så har jag även köpt på mej lite salami, dvs mini korvsalami och en rödvins salami till förätt för det blir att dricka champagne.
 
Nu ska jag ut och skotta igen.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du blir en riktig hejare på snöskottning,Hi,Hi.Det är klart det finns skojigare saker att göra. Kram!

Svar: Man blir väl det hihi, men jag är så less just nu =) Kram
Nina

2012-12-14 @ 15:52:07
Postat av: Nina

Vilken lyxfredag Nina! Underbart :)
Ha en fin lördag. Kram.

2012-12-15 @ 06:26:40
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se
Postat av: Erica

Visst är det kul.att skotta snö men nu är det lite väl mycket . Vi får tänka att det är bra motion.

Svar: Joo, man får ju en hel del motion hihi, men nu får det vara stopp med all snö =)
Nina

2012-12-15 @ 18:03:30
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Tips, vinn Victoria's secret-produkter i dagens lucka! :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-16 @ 02:11:02
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0