Girls Night!

Jag åkte till min vän där det blev att dricka bubbel och äta jordgubbar innan vi skulle ut.




Älskar jordgubbar!

Sen åkte vi med en buss in till centrum för att äta på Bistro Norrland och jag testade Ostron för första gången.



Jag måste säga att jag älskar ostron, det var ju hur gott som helst fattar inte hur folk inte kan gilla det. Kommer helt klart beställa det fler gånger.

Sen till förrätt åt jag Halstrade pilgrimsmusslor.



Pilgrimsmusslor med pumpacréme & avrugakaviar.

Till varmrätt blev det entrecote.



Entrecote med chilibéarnaise.

Till efterrätt blev det tre ostar.



Mjuk, mögel och hårdost.

Maten var hur god som helst. Kan verkligen rekommendera att ut och äta på Bistro Norrland. Vill snart dit igen hihi.

Efteråt så gick vi till Invit. Invit är också ett favorit ställe som jag gillar att vara på. Eftersom det är en Lounge.



Invit.

Man kan säga att min fredagskväll var verkligen lyckad.



Så avslutar vi med en bild hur jag såg ut i fredags hihi.

Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Mysigt och vad gott med jordgubbar! :)

2012-02-20 @ 17:53:02
URL: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0