Godmorgon

Det är fortfarande dåligt med mej, känner mej inte friskare. Jag hostar tills jag spyr. Jag är så arg för jag hatar att vara sjuk, jag klarar verkligen inte av att göra något för allt är jobbigt. Det är precis som att jag har ingen kondis. Blir helt andfådd om jag går bara en meter.
Fan vad jag är less!!!

Är så less på att glo på tv hela dagarna, samt surfa. Varför kan man inte få ha en hederlig feber istället?! På sista tiden får jag allt i halsen och allt det där med slem och snor.

Sen så är jag så arg på mej själv att jag inte sjukskrev mej i lördags och i söndags. Jag skulle fan ha gått hem. För just nu skiter jag i pengar jag vill bara vara frisk.

Jag vet att det är många som är sjuk nu och som har haft det här, inte lätt.
Nästa vecka åker vi till Uppsala och då kommer jag vara frisk men vi får se hur det kommer vara med min sambo. På tal om min sambo så åker han till Las Palmas nu på fredag. Jag är orolig över han för det här är inget att leka med. Jag hoppas att han kommer hålla sej frisk!

Håller er friska nu och ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Stackars dej,jag tycker så synd om dej.Det är elaka förkylningar som går nu,man kan få om den igen.Du måste kurera dej. Sköt om dej,kram!

2012-02-22 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0