Godmorgon

Det är verkligen svårt att somna om igen när man har haft en hostattack. Det är så att jag vaknar av mej själv att jag ligger och hostar allt vad jag kan. Som just nu bränner det i min nästa och hals.

Jag är så rädd att mina helgplaner kommer få ställas in och det känns verkligen inte bra för jag såg fram emot allt. Jag kan inte heller påstå att jag har blivit bättre.

Nu måste jag testa och gå och sova en stund till för klockan sju måste jag upp för då kommer arbetarna och fixar vår toa.
Men hur som helst ha en jätte bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas du lyckades somna om. Krya på dig vännen å hoppas du frisknar till snart. Kram

2012-02-23 @ 09:07:52
Postat av: Nina

Krya på dej! :)

Kram.

2012-02-23 @ 12:47:06
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Linda! Tack så mycket! =) Joo jag lyckades faktiskt att somna om igen så det var skönt, men jag var helt slut när dom kom hit klockan sju och började jobba. Ha det jätte bra! Kram

2012-02-23 @ 14:23:50
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0