Godmorgon

Det är bara inse att mina planer i helgen är inställda. Jag kommer vara ensam hemma hela helgen, känns inte roligt. Dessutom saknar jag min vovve jätte mycket, kommer kännas konstigt när jag ska gå och sova själv ikväll, ingen vakthund hihi.

Har tagit hostmedicin nu på morgonen och jag har märkt att man blir trött av den, som igår somnade jag fort efter jag hade tagit den. Jag vill gärna somna om igen, men det känns som att jag måste vara vaken för dom ska komma och jobba idag på toan för sista gången. Jag har inte fått sova ut på en vecka, tror att det är det som också hindrar mej att jag inte blir nå frisk fortare. För man ska ju sova mycket när man är sjuk!
Ha en jätte härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0