Godmorgon

Idag har man vaknat tidigt och vet ni vad... det är inte nå bra väder idag, men jag är inte förvånad för jag är ju ledig. Man blir besviken för det har varit så fint väder i helgen, riktigt vårväder eftersom solen har lyst hela tiden och det har tillomed varit plusgrader.

Idag är jag lite splittrad, har börjat hata måndagar eftersom jag får som mest skit, vågar inte ens kolla på mobilen när jag vaknar. För då ser jag att lampan blinkar och då vet jag precis vad det kommer stå i mobilen. Jag förstå inte varför det ska vara så svårt att ge beröm. Alla säger att jag ska inta ta åt mej, men jag gör det ändå och det är jätte jobbigt. För det känns som hela tiden att det är mitt fel, fast jag inte hade kunat göra det bättre. Jag tar tillomed åt för dom andra. Men det är klart jag har aldrig fått beröm från den här personen under dom här 3åren.

Jag kanske har blivit bortskämd från den förra för då fick jag mycket beröm, inte varje dag men allafall då och då. För det är inte svårt att säga "det var bra gjort".
Ha en jätte bra arbetsvecka eller ha en jätte bra dag om ni är lediga!
Glöm inte att ge beröm till nån idag som förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: maria

jag vet precis hur du känner dig för det är nästan skrämmande men jag har också fått en massa skit idag (på bloggen) som man verkligen inte förtjänar! jag säger bara folk är idioter och tänker enbart på sig själva,vi börjar mer o mer att gå mot ett kallare samhälle o den världen vill inte jag leva i säger jag bara!,förstår inte heller varför människor väljer att vara så elaka hur svårt kan det vara att säga att någon är bra eller du är fantastisk som människa du duger som du är! eller ja vad som helst! förstår inte var allt hat kommer ifrån men jag tror allt tyder mycket på avundsjuka!! många har så sorgliga liv att de måste ta ut de på någon annan för att må bättre själva! man kan bara tycka synd om dem att de har så patetiska liv!:/...någon skrev till mig idag o jag citerar : "att jag borde skämmas som har köpt en LV som inte är äkta men jag skulle ha en bra dag ändå" alltså va? hur kan hon veta att den inte är det o ursäkta men varför ska jag skämmas när jag är så nöjd med mitt köp som man kan bli!!=)känner jag personen i fråga, nej! att man vågar säga något sådant bakom en skärm där man tror man är skyddad är helt sjukt o framförallt så fruktansvärt fegt!!! aldrig att människan hade sakt så i verkligheten, och varför ska jag skämmas det är väl snarare så att hon är avundsjuk på att jag varit i Thailand då o att jag hittat detta fina exemplar där för en billig peng då hon själv sitter där urfattig efter att ha lagt ut så mycket onödiga pengar för en sådan sak som ett dött ting ,en väska! o inte kan resa själv,men blir hon lyckligare utav det så grattis! undrar hur mycket väskor hon behöver köpa tills hon känner sig "nöjd".



Så vad jag menar är att folk kan väl vara glada för varandras skull o säga något positivt istället för att vara elaka! jag känner mycket att jag bara ger o ger o inte får något tillbaka men jag förstår ju att det handlar om avundsjuka som tur är har jag min familj som ger mig beröm o min älskade sambo! utan dem hade jag inte klarat mig! men det finns många i min omgivning som hade kunnat ge en lite mer beröm o uppskattning för sådan är jag ,jag frågar alltid hur det står till och är vänlig och om jag tycker att någon har ett fint klädesplagg eller har gjort något bra så säger jag det men tyvärr får man inte höra något tillbaka! o där har vi ju den svenska avundsjukan igen!



Så nu säger jag till dig Nina! DU är fantastiskt bra!!!! på alla sätt o vis!! och de andra kan ju gå o dränka sig eller nåt! haha=) o som sagt jag säger det med fast jag vet själv att det är svårt! men ta inte åt dig! ignorera,sträck på dig o visa att DU bestämmer vem du vill vara och du äger på allt!!=) Du är bäst så ingen protest!=D



oj detta blev långt hihi!! men ta hand om dig nu o ta ingen skit! massa kramar!!

2012-02-13 @ 17:00:26
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Skit i det vad det nu är för baggis.Du är stjärnan. Kram!

2012-02-13 @ 18:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0