Thursday

Vilken morgon jag hade idag. Bilen ville inte starta när jag skulle till jobbet, snacka om att jag fick panik. Jag var tvungen ringa och väcka min pappa så det var tur att han kunde skjusa mej till jobbet. Kom bara högst två minuter för sent. Man är verkligen beroende av en bil. Men nu håller min sambo på fixa ett nytt bilbatteri, för det är det som behövs. Så imorgon kommer bilen gå bra.

Äntligen har det blivit tyst i lägenheten, för nu är all fukt borta från lilltoan, så nästa vecka blir det att lägga nytt golv och fixa väggarna. Blir skönt när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Förstår att du längtar tills toan är fixat.Det är inte roligt att ha hantverkare i sitt hem.Tur att du kunde ringa din pappa i morse.Det är bra att ha sina föräldrar på skäligt avstånd,hi,hi. Kram!

2012-02-09 @ 20:18:17
Postat av: Anonym

Förstår att du längtar tills toan är fixat.Det är inte roligt att ha hantverkare i sitt hem.Tur att du kunde ringa din pappa i morse.Det är bra att ha sina föräldrar på skäligt avstånd,hi,hi. Kram!

2012-02-09 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0