Godmorgon

Idag är man uppe extra tidigt. Måste faktiskt packa och sen ska jag och min vovve åka till Skellefteå till min mormor. Det ska bli kul att få vara hos henne i några dagar, har inte varit där sen min morfars begravning.
Det känns fortfarande konstigt att bara skriva mormor. Man vill som skriva både mormor och morfar.

Min dator kommer självklart följa med så jag kan blogga. Min sambo har lärt mej hur jag ska göra för att jag ska kunna surfa på datorn med min mobiltelefon. Det är tur att han kan så mycket hihi.

Nu måste jag börja packa så hörs vi snart igen när jag är i Skellefteå!
Ha en super bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha det så bra hos mormor! :) och vilka fynd du har gjort, me like.

Kram.

2012-01-18 @ 12:33:04
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0