Laura Flickan Från Havet

Boken som jag har börjat och läsa är Laura flickan från havet av Carolina Gynning.



Den boken är ju så spännande, det är jätte svårt att låta bli att läsa den. Om ni inte har läst den så läs den! Jag har ingen aning hur den kommer sluta för jag är på kapitel 14 hihi.

Jag har även hunnit att läsa ut Elsas Hemlighet och Sommar i New York. Dom böckerna var ok. Men hittills måste jag säga att Laura flickan från havet är den bästa boken av dom här tre.

Läser ni nån bra bok som ni vill rekommendera?

Kommentarer
Postat av: Gaby

Som du skriver,en bra bok kan man inte sluta läsa,det är problemat,hi,hi.Man blir ju yr i knoppen,ha,ha.Man måste säga att det gått bra för Gynning,hon är ju även en duktig konstnär mm. Kram!

2012-01-31 @ 13:19:46
Postat av: Nina

Till Gaby! Det är verkligen roligt när man hittar en bok som är så bra =) Kram

2012-01-31 @ 19:37:49
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0