Mitt år 2011 Del 1

Det börjar bli dags att göra en årsresume. Börjar med januari till juni.

Januari

Handlade mest om att vi höll på packa ner vårt hem i flyttkartonger.




Februari

Vi flyttade in i vår lägenhet.




Började även tänk mycket på inredning, för vi var tvungen köpa en del saker.



Mars

Då höll vi som mest på med att inreda vårt hem. För det tog ett tag att få tag på alla saker och så.





Jag börjar älska clutch vöskor.
Det var även många kalas i mars månad.

April

Hade en jätte härlig påsk, för vi hade så varmt väder då.



Tände mysiga rislampor eller vad dom nu heter på påsken.



Åt även årets första jordgubbar.

Maj

Vi var på min morfars begravning.




Sett en vacker solnedgång.



Blommor som växer vilt på gräsmattan hos min mormor.

Juni

Vi åker alltid till fjällen vid den här tiden. Är en av mina favorit platser på jorden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0