Mitt år 2011 del 2

Juli

Vi var ut mycket och åt på restauranger den här månaden.




Storforsen.




Bistro Norrland.

Augusti

Säger bara Mitt kök Sverige resan. Vilken upplevelse och mat, kommer aldrig glömma det i första taget.





Kräftskiva.

September

Jag fyller 30år.




Presenter.

Oktober



Går på en hockey match.



Skumpa.

November

Har middagar, köper vita julgranen med mera.




December





Sammanfattning kan man säga att jag hade ett bra år, fast det hände tråkiga saker också. Men det är väl så livet är.
Jag hoppas på att 2012 kommer vara ett bra år och att det kommer hända mycket roliga saker, men som sagt har jag redan inplanerat lite saker som händer i slutet av januari och början på mars som kommer bli super kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0