Monday

Det har blivit många inlägg denna dag hihi. Jag tror att det är min åttonde inlägg som jag håller på skriva just nu.

Jag har funderat på det där med bloggtävlingar och jag kommer fortsätta att ha tävlingar, jag tycker att sånt är spännande fast jag inte kan vinna hihi. Så det kommer komma en till tävling, men jag vet inte när hihi.

Nu börjar det bli dags att gå och sova för imorgon kommer jag ha fullt upp.
Vill avsluta med den här bilden som jag tog idag, tycker att den blev ganska så intressant hihi.



Så ni får fundera på vad det är för något, det kanske inte är så svårt att lista ut vad det är för något.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ljuset i tunneln,hi,hi.

2012-01-17 @ 18:54:00
Postat av: Nina

Till Gaby! Det är den lila tulpanen som jag har i köket =)

2012-01-17 @ 23:00:00
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0