Tävling tävling tävling!!!

Då är det dags att köra en januari tävling! Det du kan vinna är det här:



Läppstift Stucke från Make Up Store.
Blush Passionate pink från Make Up Store.

Och hur ska man göra för att kunna vinna det här.

Regler:

Det enda som du behöver göra är bara kommenter i det här inlägget som tex jag är med eller jag vill vinna. Det är det enda. Och att du måste skriva din e-postadress, ingen e-postadress är inte med i tävlingen! Det är bara jag som kommer se din e-postadress det är för att jag ska kunna kontakta dej om du vinner.

Tävlingen gäller till 15 januari kl 00:00.

Jag kommer presentera vinnaren på måndag den 16 januari.

LYCKA TILL!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken fin färg läppstiftet ser ut att ha :-) Jag är gärna med och tävlar!

Postat av: Nina

oh jag är med och tävlar om fina läppstiftet och blushet! :) Håller tummarna!



Kram Nina.

2012-01-12 @ 12:37:58
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbar tävling. Min smak ;) Jag vill gärna vara med och tävla :)

2012-01-12 @ 13:12:36
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Gaby

MMMMM,kan bara tycka om det,det är som smultron utblandat med lite grädde,hi,hi.

2012-01-12 @ 15:05:40
Postat av: Maria

Åh jag behöver lite färg, vinner gärna :-)

2012-01-12 @ 16:58:35
Postat av: Maria

Hej Nina!!!:))) nu är jag hemma igen hihi;) haft en helt underbar semester!!!:) med massa sol,bad o god mat hade gärna stannat ännu längre men nu ska det flyttas så nu är det de som gäller!:)Hoppas allt är bra med dig?. Jag är gärna med o tävlar!!:),vilka härliga färger hade passat mig perfekt nu när man är solbränd o allt;) hoppas på vinst!!:)kram kram

2012-01-12 @ 21:27:44
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vill vinna!!! Kram

2012-01-12 @ 21:40:24
Postat av: Josephine

Åhh det skulle jag vilja vinna!! :)

2012-01-13 @ 08:46:44
Postat av: Sofia

Jag är gärna med och tävlar! Är ett big fan av MUS så det vore skoj med lite nytt.

2012-01-14 @ 10:17:24
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Malin

Vilka fina färger!! Jag är defenitivt med och tävlar om dessa två fantastiska produkter. (om jag vinner blir detta mina två första produkter från MUS) :)

2012-01-15 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0