Tvålar

Det var det här som jag kom hem med från 5 rum i Kåge.



Jag älskar tvålar och jag vill alltid ha speciella tvålar i badrummet.  Dom doftar helt underbart, köpt två utav den vita. Det som är i burken är ett doftljus som doftar vanilj (finns att köpa på ICA).

Från jag flyttade hemifrån så har jag alltid haft speciella tvålar som doftar alltid gott. Jag vill nämligen inte ha vanliga tvålar, gillar mer dom som är lite dyrare. Men i vår lilltoa så har jag en tvålpump eftersom där skulle en tvål hinna torka sönder haha.



Tvålen som är i lilltoan. Har haft den ett år och är inte än slut hihi.

Så är jag vill alltid ha speciella saker med mera haha.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag gillar också tvålar,det finns så mycket.Kul att du haft det bra.

2012-01-20 @ 17:28:28
Postat av: Nathalie

Jag känner mig inte inspirerad till att köpa speciella tvålar till vårt badrum då det är fult som bara den men jag älkar verkligen dom. De doftar gott och ser mkt trevligare ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0