Vad har jag gjort!

Jag har insett idag att jag har gjort en tabbe. Beställde nämligen mer jeans i måndags från H&M, ville passa på medans man får 10% rabatt på allt. Och igår skickade jag tillbaka ett par jeans för dom var för stora och för långa. Så vad tror ni jag har gjort??? Joo jag beställde så klart om jeansen och tog en storlek mindre men fel längd på dom. Så jag kommer få skicka tillbaka igen. För dom kommer sitta perfekt men kommer var för långa. Vad less jag blir på mej själv att jag har gjort ett sånt fel. Fattar inte ibland hur jag tänker hihi.

Jag tycker så här att man kan aldrig äga för många par jeans, det är därför jag har beställt mer. För jeans använder jag för det mesta.

Jag hoppas verkligen att det kommer komma in rätt storlek imorgon så jag kan beställa om igen, tredje gången gilt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Är deras jeans bra? Jag går aldrig i jeans. Har svårt att hitta en modell som sitter bra. Har kurvor, smal midja... Om de sitter bra över benen är de ofta för stora i midjan och vice versa.

Hade gärna gått mer i det för det är snyggt med jeans. De där silvriga du köpte för ett tag sedan såg riktigt schyssta ut!

Kram

2012-01-18 @ 23:02:26
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0