Godmorgon

Då är man tillbaka till verkligheten igen hihi. Min sambo har slut semester och har börjat jobba sin första dag idag, så nu har man tid att blogga igen. Jag jobbar på som vanligt har blivit en hel del helger för min del. Men idag är man ledig och vilken värme vi har. Igår och idag är det helt kvavt ute men det bästa av allt att det var varmt hela natten, det är ju det som man har saknat.
 
Det är LuleåKalset till helgen, som vanligt blir det att bara gå på torsdag och jag ska äntligen få äta langos mmmm hihihi. Man äter ju bara langos en gång per år.
 
Nu ska jag ut i go vädret och få mer färg på benen.
Ha en super härlig start på den nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0