Godmorgon den 11 juli!

Idag blir det att gå på födelsedagskalas, det är min brorsa som fyller år. Så det kommer bli trevligt, fixade en present redan i måndags när vi var in till stan hihi.
 
Igår gjorde jag något som var länge sen jag har gjort senaste och det var att städa i garderoben, så nu har man mycket bättre ordning samt så hittar man lite plagg som det var länge sen man har haft på sig sist. Så man kan verkligen säga att jag har fyndat i min egen garderob hihi.
 
Nu vill jag verkligen inte köpa något eftersom vi ska flytta vill inte ha mer saker att packa ner i lådorna. I augusti så börjar vi packa ner vårt hem i lådor. Som sagt det känns fortfarande overkligt.
 
Ha en super härlig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0