TiSdAg

Som ni vet så har min sambo fortfarande semester så det blir att vi hittar på en del saker. Som idag tror jag inte att det kommer hända så mycket eftersom det ser inte ut som att det kommer bli bra väder. Är lite kallare och mulet idag. Men igår var det hur härligt som helst.
 
Vi gick in till stan och träffade vänner över en lunch. Det var så lyxigt att få äta en lunch på stan för jag kommer inte ihåg sist när man gjorde något sånt. Självklart blev det ett vinglas till lunchen hihi. Man kände verkligen att man har semester, fast egentligen har jag ju inte nån semester eller man skulle kunna säga att jag har semester hela tiden hihi.
 
Igår lagade vi till en jätte god middag, helt klart min nya favorit rätt Moules frites.
 
 
Jag älskar den här rätten och den hör verkligen till sommar. Det här blir att äta oftare, för man blir aldrig less på blåmusslor hihi.
 
Nu ska jag gå och fixa frukost. Hoppas ni har en super bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oh min favvorätt :) Åt den ofta när vi var på Corsica! Och om den finns på menyn här hemma väljer jag den gärna. Mums!
Njut av din semester!
Kram.

2012-07-10 @ 11:24:57
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0