Friday

Äntligen fredag, då vet man att det blir fredagsmys hihi. Var förbi Kvantum när jag åkte från jobbet för att handla lite gott till ikväll.

Jag har varit med om den snabbaste inventering i mitt liv haha, tog bara en timme. Men det blev att jobba en hel dag ändå. Men man uppskattar mer en fredag efter man har jobbat.

Ny månad, man kan väl säga äntligen är det sommar, fast det är inte så där jätte varmt ute. Men jag tycker att juni är en sommarmånad så min sommar har nu börjat.

Mitt köpstop har gått ut nu, men jag måste erkänna att det har blivit ett köp i maj som kostade under 200kr, ska ta och visa er senare idag vad det är för något som jag har köpt. Loungegruppen hörde inte till mitt köpstop. Men vet ni vad jag ska inte shoppa något i juni heller, jag förlänger mitt köpstop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0