Godmorgon

Idag känns allt toppen och jag känner mej som en människa igen. Är helt utvilad och redo att kicka igång denna fredag, dvs sista fredagen i juni månad. Min sambo jobbar sista dagen idag sen har han semester och jag har sagt att jag har en överraskning åt han idag som innebär vår middag idag, för jag har velat lyxa till det. Så han har ingen aning hihi.
Därför måste jag åka snart till Storheden och trängas med pensionärerna, kan säga att dom är ganska vilda haha.
 
Jag var verkligen slut igår och trött hela dagen, trodde ett tag att jag var på väg att bli sjuk för jag mådde inte så bra, det är klart att magen far illa när man är stressad. Därför är jag så glad att jag inte känner mej stressad just nu. Är lugn som en filbunke hihi. För den här dagen ska jag verkligen ta till vara. Sen ska jag inte heller ha nå måsten. Är även laddad för att jobba i helgen fast jag vet att jag kommer få jobba häcken av mej, men men det kommer gå bra, får väl delegera mer istället så den personen lär sej fast jag har inte så där jätte bra tålamod när saker går för sakta. För det känns som att det är medvetet. För det tar inte en timme att fylla på en snuskyl tex. Det är morgondagens problem nu är jag ledig och ska njuta av min fina fredag!
 
Ha en super härlig fredag och helg!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

spännande med din överraskning :) ser fram emot bilder!
Ha nu en skön dag. Kram.

2012-06-29 @ 13:53:34
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0