Godmorgon

Dom senaste dagarna så har jag faktiskt önskat att dygnet har fler timmar. Jag ligger så mycket efter med saker så jag känner att jag har börjat bli stressad. För på måndag går min sambo på semester och då tänkte jag att man ska kunna göra vad som helst och inte ha så mycket saker inplanerad, alltså bara ta dagen så som den kommer. Sen så jobbar jag hela helgen så då kommer det inte hända något eftersom jag jobbar så konstiga tider.
 
Jag måste sluta upp med att vara stressad, det var som i förrgår när jag gick och la mej så vaknade jag varje timme innan jag skulle upp och jobba, trodde hela tiden att jag skulle försova mej, fattar inte varför det ska vara så varje gång när jag får första passet, för har jag samma passa nästa dag så sover jag hur bra som helst.
 
Nu är det färdigt klagat, ska börja göra mej redo för att gå ut med vovven sen ska jag träffa mina vänner idag så det blir trevligt, får väl prata av mej då hihi.
 
Har man sett solen har kommit tillbaka, jag som nästan trodde att hösten var på väg haha.
 
Ha en jätte härlig dag! För snart är det helg igen!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du snart kan varva ned, inte alls bra att stressa vännen.
Kram.

2012-06-28 @ 20:03:31
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0