Godmorgon

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mej för jag tycker att på sista tiden så vaknar jag så tidigt när man skulle vilja sova nån till timme hihi.
Trodde även att jag skulle jobba idag tills jag kom på det är ju måndag och inte söndag hehe. Får se vad som händer i veckan för jag vet på fredag så är det allafall jobb, men jag tror att det blir nån till extra pass i veckan.

Jag har jobbat hela förra helgen därför var det dåligt med bloggande, men jag måste säga vilken mysfredag vi hade i fredags, vi åt något som jag har blivit och är helt fast i. Men det får jag skriva mer om senare idag.

Jag hoppas att vi kommer få vår loungegrupp idag eller imorgon för då har det gått 7dagar, hatar att vänta.
Ha en super bra start på den nya veckan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0