OMG!

Just nu har jag alla delar till loungegruppen i hallen, har inte hunnit att bygga ihop den eftersom så fort när den kom så var jag tvungen att åka iväg på lägenhetsvisningen. Så jag får se om jag hinner bygga ihop den idag eftersom ikväll ska vi till våra vänner och grilla. Det ska bli super kul.

Ja ni det har hänt massor med saker idag, kan inte säga allt nu. Men jag kan säga så mycket som att det kan handla om en flytt hihi. Men det kanske ni har förstått eftersom jag har varit på en lägenhetsvisning idag. Är faktiskt nervös men samtidigt glad också men det är faktiskt även ledsamt. Nu kommer jag inte lägga nån mer krona på balkongen, det blir ingen matta eller trall. Vi får se hur det går med allt.

Men det känns lite knasigt att börja kanske snart med att packa ner allt i flyttkartonger, eftersom det är nästan bara ett år sen vi blev klar med lägenheten. För vi är fast i vår lägenhet, men det har aldrig varit planer på att bo där i flera år.



Vårt älskade stora vardagsrum som vi är super nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt det ser ut! Och så snygg lampa.

2012-06-06 @ 20:32:23
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0