Onsdag

Det blev att jobba extra för mej idag och det kommer kännas bra i min plånbok när nästa lön kommer kan jag säga hihi. Har fått en del extra timmar den här månaden. För i maj så jobbade jag inte nå mycket så det sved haha.
 
Idag blir det att spela bilbingo igen, hoppas att vi har fortfarande turen på vår sida, för hittills har vi ju vunnit varje gång mot förra året då vi inte vann en enda gång. Har även lånat hem lite film som vanligt från jobbet så vi ska väl hinna se nån innan vi sticker till bilbingo.
 
Har försökt spana och se om vår lägenhet har kommit ut än, för dom sa att idag skulle den finnas på sidan, men jag har inte sett något. Känns fortfarande konstigt att vi ska flytta. Allt känns så overkligt det var som när vi var hos mäklaren igår så blev jag bara fnittrig kändes som. Att jag ska äga ett hus hihi. Jag inser väl att det är sant när vi börjar packa våra saker i flyttkartonger att det är verkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0