Sunday

Som vanligt så har det varit lite tyst om mej, men det är för att jag gick ut och jobbade extra hela helgen. För nu kan man verkligen inte säga nej till jobb, men sen så brukar jag inte heller säga nej. Tänkte berätta lite mer om huset eftersom jag har fått kommentarer om det hihi.

Man skulle kunna säga det ligger ca 7-8km från centrum i ett bostadsområde, jag brukar tycka att det känns som att man kommer nära landet när man är där. För man har så nära till grönområde och skog. Sen så hör det här området till en av det bästa i Luleå tycker jag allafall hihi, men det är väl för jag är uppvuxen på det området. Sen tar det bara ca 20-25min att cykla in till centrum.

Det är nämligen mitt barndomshem som vi har köpt hehe, jag och min sambo har kollat en del på hus och så och varje gång så är det läget som vi har kollat in extra på sen så vill jag inte bo så långt ifrån centrum men vi har aldrig hittat ngt som vi vill ha sen om man har har hittat något så har alltid dom husen kostat för mycket, som nu slipper vi budgivning och det känns skönt.  Sen så vet vi att det har aldrig varit mögel i huset eller vattenskada så det inga överraskningar som vi får med på köpet. Men sen vet man ju aldrig vad som händer men hittills har det inte varit nått problem. Och som sagt vilket läge huset har, har bara grannar vid sidan om huset och vatten utsikt, kan inte bli bättre.

Så i oktober flyttar vi in, så till veckan ska vi säga upp lägenheten. Vad händer med mina föräldrar då? Jo dom kommer flytta till en lägenhet men i samma område, så man kan säga att hela familjen bor i samma område men ändå inte nära varann.

Kommentarer
Postat av: maria

men guuud vad roligt Nina!!=) stort GRATTIS till er !!!=),verkligen speciellt att ha sitt egna hus ju!!=)))o inte minst slippa störiga grannar o.s.v ....hoppas ni ska trivas!! massa kramar!!! jätteglad för din skull!!!=))))

2012-06-18 @ 20:37:48
URL: http://mialooove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0