Sunday

Hoppas att ni inte har glömt mej!? Hihi, för jag har inte glömt er! Jag har haft en liten bloggpause både på ont och gott. Jag har varit så upptagen sen Sveriges nationaldag, men det blir ju så när det är sommar och så har jag varit ledig även jobbat sen i fredags. Har så mycket att berätta om dom senaste dagarna, men jag får nog ta tag i det imorgon.

Som sagt så har jag jobbat sen i fredags, har tillomed bytt arbetspass så jag har öppnat igår och idag istället för att jobba till nio på kvällen. Men igår efter jag kom hem från jobbet så har jag varit ute hela dagen. Vi var nämligen och grillade blev ganska så sent så jag har typ sovit ca 2 timmar i natt, så jag är lite små förvirrad just nu hihi. Jag och min sambo cyklade hem fem på morgonen för att jag skulle jobba. Så det är ganska så förståeligt att jag är super trött just nu haha.

Nu ska jag koppla av med en film och en hemmagjord burgare för jag är hungri och grinig haha men ändå glad.

Ha en super härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0