Längtar

Yes bara en dag kvar hihi.

Har lånat hem lite filmer som kommer ut idag, för jag tänkte att på fredag blir det att se på film. I don´t know how she does it, Arne Dahl Europa blues, The change-up, Footloose, Maktens män, Niceville och självklart blev det även breaking dawn. Men jag tror att ingen kommer vilja se Breaking dawn så den får jag nog se själv. Tänkte att gästerna kommer få välja vilken film dom vill se från alla dom här på fredag.

Nu ikväll måste jag skriva en köplista på allt det vi måste handla imorgon får inte glömma något för jag måste börja förberedda vissa saker redan imorgon.
Jag längtar verkligen efter fredag för jag kommer ha så kul hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Nina

oH härligt med filmer! :) Breaking down vill jag se snart! ha en fin dag. Kram.

2012-03-15 @ 09:38:26
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0