Jag Lever!

Jag har haft en riktigt underbar helg, sen så har det varit så varmt också så man har varit ute hela tiden. Men det är ju det som hör till sommar eller hur? hihi.

Har även gått mycket det blev att jag har gått sammanlagt 41,94km förra veckan. Har även varit ute och gått idag får se hur det blir imorgon eftersom jag ska åka och jobba.
Jag har verkligen inte blivit klok på min våg eftersom jag väger mer än när jag började, så jag måste verkligen ha fått benmuskler. Jag har lagt ner mitt mål att hinna ge ner dom där kg innan midsommar, nu får det ta den tid som det tar. Men jag kommer fortsätta att gå mina pw, för det är verkligen härligt att röra på sej, har märkt att jag har fått sjukt mycket bättre kondis.
Skulle mäta mej idag, men jag hann inte så det får bli en annan dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0