Onsdag

Jag vet att det är verkligen tjatigt om min träning just nu, men det är det enda som händer i mitt liv just nu, för annars skulle jag inte ha något att skriva om.

Men visst händer det att jag sitter och surfar runt på webshoppar och drömmer mej bort, men jag kan stå emot hihi. Sen som jag skrev i måndags så är jag hemmafru nu, men bara två dagar till för sen blir det att jobba hela helgen.
Och på måndag ska jag gå och få en halvkroppsmassage, gissa att det ska bli skönt, för jag blir alltid så lugn och salig efteråt.

Redan på tisdag så åker jag till Skellefteå, kommer ta med mej datorn så att jag kan blogga. Kommer vara där enda till söndag. Vilken semester jag kommer ha, kommer bli som en ny människa hihi.

Men nu ska jag upp på crosstrainer och springa, sen blir det en dusch och dricka vatten i mitt vinglas hihi.



Ingen Loka idag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar din numera träningsblogg! Heja :) Blir peppad själv att köra igång efter 1,5 veckas förkylning. Kram.

2012-05-09 @ 20:27:25
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0