Söka och söka!

Då har man sökt ett jobb idag, skicka även in en annan ansökan igår så jag har gjort testet idag. Varför ska man göra ett test? Är inte kunskaperna och erfarenheter det bästa. För det känns precis som att jag har kunnat skriva om vad som helst in min ansökan för jag hade ändå fått göra testet. Men jag vet nu att få ett jobb handlar mer om tur.

Har också fått höra av en som har fått höra från sin chef att man kan bara kasta alla ansökningarna i en trapp och den som landar närmast dej får jobbet utan att läsa dom andra ansökningarna.
Så jepp det handlar helt klart om tur.

Jag hoppas verkligen att det är min tur nu!  Så nu får ni hålla tummarna och tår åt mej hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0