Träna och utepyssel!

Kom hem igår ganska så tidigt, men det är först idag som jag har packat upp min dator hihi. Jag har hunnit med en PW idag, det var jätte härligt och det känns jätte bra att ha komma igång igen.

Vilket väder vi har idag, det är ju nästan sommarvärme. Har fixat lite på balkongen, dvs sopa golvet och torka av bordet igen och torkat fönsterblecket. På torsdag blir det att beställa vår loungegrupp till balkongen. Det kommer bli så mysigt när det är klart.

Sen är det ju det här vad vi ska ha på golvet, min sambo säger trallgolv och jag säger att jag vill ha en grå/svart matta som man har på balkonger. Så vi är inte riktigt eniga om det.
Han säger att en matta tar tid att torka upp och jag säger att man får stickor av trallgolv haha, ja ni ser det är inte lätt.
Hade en matta i den förra lägenheten och jag upplevde inte att det tog tid för den att torka upp.

Vad har ni på er balkonggolv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0