Planer till Midsommarhelgen 2012!

Min midsommarhelg har varit planerad sen långt tillbaka. Jag och min sambo har/är bjuden på två bröllop den helgen. Dvs första bröllopet är på midsommarafton i Skellefteå sen det andra bröllopet är på midsommardagen i Kalix. Två olika bröllop i två olika städer, inte ens i närheten av varann.  För oss så blir det att gå på det ena bröllopet så vi har tackat nej till det andra.

Vi kommer nämligen gå på bröllopet i Kalix, eftersom det är min sambos kusin som kommer gifta sej.
Så på det bröllopet kommer man få höra folk som pratar norska, engelska och svenska självklart, mycket intressant. Tur att jag har bättra på min engelska haha.

Jag har även hunnit fundera på kläder och så. Jag ska inte köpa något nytt eftersom jag har så många fina kläder som hänger bara på galgen. Så jag har den perfeka klänningen till bröllopet men... jag måste gå nått kg haha. Så nu när jag tränar så ser jag bara den klänningen framför mej haha.

Nu vet ni varför jag är så fixerad i just 4 veckor och fyra dagar.



Bild från Google.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Med lite "jävlar anamma" så kommer det funka! Att power walka är ju ok menför att nå snabbare resultat så kanske du ska springa? Längre är bättre än snabbt!



Oroa dig inte för det du gått upp igen. Det är till stor del vatten och kommer försvinna snabbt igen:)



Lycka till! Kram

2012-05-22 @ 17:56:14
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0