Hård dag!

Jag är inte på topp idag, fryser en hel del. Sen så mådde jag inte så bra igårkväll när jag skulle gå och sova. Jag spyde. Men jag är inget illamående idag så det är ju bra.

Har fått mitt sommarschema idag, är väl inte riktigt nöjd med sak där sen så blev jag ju inte heller gladare efter jag hade pratat med min chef. När jag fick det här svaret, Nina du är bara extrapersonal...Det är inte mitt problem.

Midsommarhelgen är egentligen min lediga helg, men han har stoppat ut att jag ska jobba den helgen. Utan att ha ens frågat mej, här har jag jobbat hela jävla påsken friviligt samt hela jävla julen och det är tacken! Samt att jag har tagit på mej att jag jobbade 6 helger på rad utan att säga något.

Jag ställer alltid upp att jobba, så jag tillomed får ställa in saker som jag har planerat in att göra den dagen man trodde att man är ledig. Man kan säga att mitt jobb har kommit före alla andra.

Det känns bättre nu när jag har skrivit av mej, för jag står för allt det jag skriver. För jag tycker att jag blir orättvis behandlad. För jag vet att jag är värd mycket bättre. Varför ska jag vara så trogen på en arbetsplats när jag egentligen ska bara tänka på mej själv och se till att jag har det bra.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nä usch förstår din besvikelse :( hoppas att det löser sig!

Är också sjuker här, jobbigt men det ger väl sig snart.

Ta hand om dig! Kram.

2012-05-03 @ 17:44:42
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: gaby

Nina,tappa inte modet,jag förstår dej. Kram

2012-05-04 @ 11:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0