F-n

Ni får ursäkta mej idag för jag är så j-vla arg just nu, det känns precis som att allt går mot mej. Försöker byta lösenord på ett ställe och det går åt helvete, har skrivit till kundservice men där får man ju inte nån hjälp för jag har gjort precis så som man ska göra och dom skriver samma sak så som det står hur man ska göra. Sen så väntar jag på ett svar till min mail.
Så ja då var man på bättre humör igen, men jag ska bara lugna ner mej ännu mer hihi.
 
Har jobbat idag, det var kul, men jag känner att jag är trött för det blev inte så många timmars sömn.
Nu blir det att äta middag, så blir det inge mer bloggande idag, så jag kommer vara på mycket bättre humör imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0