Godmorgon

Äntligen fredag och här ska det bli fredagsmys. En helg gourmet påse kommer komma hit idag, så kvällens meny är kryddstekt renytterfilé med rösti, rödvinskokta lökar, herriquverts samt rödvinsky med färska tranbär.
Det lätt väl gott?
 
Nu är det även bestämt att julgransbelysningen ska ut imorgon på en gran, det kommer bli så vackert och bara på tal om ljuskronan ute som jag är så lycklig över hihi, ser så fint ut nu när den lyser på morgonen när man vaknar. Den var helt klart värd sina pengar.
 
Känns lite konstigt att man ska vara ledig i helgen, blir även ledig nästa helg men min sambo tycker att det är kul att jag kommer vara hemma. Men jag har sett till att jag kommer jobba hela julhelgen eller ska man kanske säga juldagarna.
 
Idag ska jag försöka fixa hallen så den blir klar, egentligen har vi haft två rum som är färdiga i ett bra tag men då är det små detaljer som jag var tvungen att fixa till först, för att jag ska anse att jag är klar.
 
Vill passa på och önska er en trevlig fredag och helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0