Godmorgon

Har just vaknat, fattar inte hur jag kan sova så här länge. Men jag tycker det känns bäst för knäet att sova länge hihi.
Det blir inget jobb för mej i helgen, min chef tyckte att jag skulle stanna hemma och vila upp mer knäet och det är väl lika bra, känner att jag har börjat få humörsväningar för jag är så less på att vara så här. Men det kanske kommer ta tid innan det har läkt klart. Igår kväll började jag googla om allt möjligt om knä, kan säga att jag blev lite orolig, för nu har jag inbillat mej att jag kanske har vätska i knäet, har jag inte blivit bättre till nästa vecka så får jag kontakta vårdcentralen igen.
 
Idag ska jag i alla fall till Rusta och kolla in ljuskronan för utomhus så hoppas jag att det blir ett köp så det går att hänga upp den idag.
 
Igår hängde vi upp vår lampa i köket, det blev aldrig köpa en lampa vi tog en lampa som vi redan har och det blev riktigt snyggt ska fota idag så ska ni få se hihi.
 
Ha en riktigt härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0